Гарантійні зобов'язання та умови обміну/повернення товару
LEGIT - це взуття та аксесуари, що відрізняються високою якістю. Ми надаємо гарантію на кожну пару - 30 днів. Підтвердженням гарантії є товарний чек, гарантійний талон бренду. Зберігайте ці документи протягом усього терміну дії гарантії.
Гарантійний термін носіння (експлуатації) взуття та аксесуарів обчислюється з дня продажу через роздрібну мережу або з початку сезону:
- Зимовий сезон - з 15 листопада по 15 березня;
- Літній сезон - з 15 травня по 15 вересня;
- Весняно-осінній сезон - з 15 березня по 15 травня і з 15 вересня по 15 листопада;
При використанні сезонного взуття з порушенням сезонності, претензії до якості продукції не приймаються.
Гарантійний строк на шкіргалантерейні вироби (сумки жіночі та чоловічі, портфелі, вироби дрібної шкіргалантереї) - 30 днів з моменту продажу товару.
Строк служби дорівнює гарантійному строку.
Умови повернення
Ми дбаємо, щоб Ваш шопінг був простим та приємним.
Якщо замовлення не підійшло по розміру, фасону або іншим параметрам - у вас є 2 варіанти повернення.
- Ви можете повернути товар, не покидаючи відділення Нової пошти.
Оплата замовлення відбувається після огляду товару. Огляд товару передбачає можливість здйснення примірки. Якщо замовлення Вас не влаштувало, повідомте оператору відділення про це і замовлення буде повернено.
- Ви можете повернути товар впродовж 14 днів з момента отримання та здійснення оплати.
Щоб повернути товар після оплати - повідомте про це нашим менеджерам. Повернення коштів відбувається впродовж терміну до 7 робочих днів.
Наші менеджери завжди раді відповісти на Ваші питання:
- замовляйте зворотній дзвінок на сайті
- повідомлення Viber за номером +38 099 477 75 70
Процедура повернення відбувається згідно Закону України "Про захист прав споживачів".